2012-02-14

Te magad akarod irányítani az életed, vagy a körülmények áldozataivá válsz?

Kedves Barátom!
 
A sikeres mini-kurzusaink után úgy döntöttünk, hogy elindítjuk az egyik leghatékonyabb és legtisztább önfejlesztő programot, mely sorozat első lépéseként megrendezzük az Avatar Felemelkedés® tanfolyamot március 3-án és 4-én.

Az előző hírleveleinkben és a kurzusainkon már átadtunk pár fontos infót, hogy rálátásod legyen, miért fontos hogy felfedezd hitrendszered (meggyőződéseid) működését. Egyszerű a válasz rá:


Minden történést az életedben, meggyőződéseid irányítanak. Nincs körülmény, nincs külső ok. Saját hiteid valójában a létezésedet alakító legerőteljesebb befolyásoló tényezők; amit hiszel, azt fogod tapasztalni. Ez pedig egyet jelent: a hitrendszereid határozzák meg, hogy hogyan éled az életed.


Ha még nem azt az életet éled, amit megálmodtál,
akkor érdemes mögé nézni, hogy mi okoz mit!

Az Avatar® eszközök olyan nagyon hatásos gyakorlatok és eljárások összhangja, melyek megfelelő értelmezésével és használatával képességed a tudatos életvezetésre nagyban megnövekszik. Rendkívül hatásos és hatékony eszközök arra, hogy kezedbe vedd életed irányítását. Az Avatar® eszközök segítségedre lehetnek önkorlátozó hiteid vagy viselkedésmintáid felismerésében és feloldásában. Segíthetnek harmonikus kapcsolatok megteremtésében, sikerek elérésében, vagy abban, hogy épp csak az öröm és elégedettség kellemesebb állapotába kerülj. Nagyon eredményesek a bánat és a stressz megszüntetésében, egészséged helyreállításában önbizalmad növelésében és elméd lecsendesítésében.



Miért van szükségem az Avatar®-ra?

Az Avatar® tanfolyam nélkül az emberek életét legmélyebb, leginkább elutasított láthatatlan hiteik irányítják. Képzeld el, hogy azok az emberek, akiktől félsz, akiket a legkevésbé szeretsz, és akik a legrosszabb hatással vannak rád, automatikusan meghatározzák döntéseidnek legalább 90 %-át. Hát ilyen az élet az Avatar® nélkül.

A Felemelkedés tanfolyamon megismerkedünk az Avatar® alapjaival, és a személyes valóságunkat megteremtő hitrendszereinkkel. – többek között – megtanítanak figyelmünket (teremtőerőnket) irányításunk alá vonni, döntéshozási képességünket megerősíteni, negatív érzelmeinket feloldani. Inspiráló célokat találunk, amelyekért valóban érdemes élni.


Gyakorlatokat tanulhatsz meg többek között arra, hogy:

► Figyelmedet mindig, minden körülmények között irányításod alá vonni, hogy ne legyenek hatással Rád életed esetlegesen negatívként megélt történései
 
► Felszínre hozd tudat alatt működő hiteid, amiket nem biztos, hogy látsz, de a felszín alatt szabotálják az életed, mindig vissza-visszatérő nem kívánt szituációkat teremtve
► Hogyan tűzz ki magad elé célokat. Olyanokat, amik valóban „tűzbe hoznak”, és inspirálni fognak, megemelve ezzel az energiaszinted.
► Megtapasztald, hogy meggyőződéseid mértéke megváltoztatható.. Ez a képesség nagyon nagy kincs, ezzel bizonyosságot tudsz kialakítani a kívánt célok elérésében, és kételyeket tudsz támasztani a nem kívánt dolgaiddal kapcsolatban!

Ezen kívül:


Komplett személyi térképet kapsz magadról, a meggyőződéseidről- az élet minden területén. Ennek a felfedezése az első lépés abban, hogy tudd, hogy milyen irányban kell változnod, hogy azt az életet éld, mit valójában szeretnél.

De ez még nem minden, a kaland csak ezután jön! :)

Összesen 30 egyszerű, de hatékony gyakorlatot végzünk el, amelyek segítenek abban, hogy jobbá tedd az életed!


Időpont:

 2012. március 3-4.
(szombat-vasárnap) 9.00 - kb 17.00-ig.
 

Helyszín:
Sopron, Botond u. 1 (Botond u. Virág u. sarok)

Részvételi díj:

a két teljes napra: 20.000,-Ft + Áfa

A tanfolyamhoz szükséges: 

A Felemelkedés tankönyv, (mely munkafüzet is egyben, és a tanfolyam összes gyakorlatát tartalmazza, amit otthon is bármikor használhatsz), illetve Harry Palmer: A tudat felszabadítása c. könyve.
Összesen: bruttó 5000,-Ft

A tanfolyamot maximum 10 fővel tartjuk meg.
(Csak előzetes bejelentkezés alapján, korlátozott létszámban!)

Jelentkezni:
A (70) 381-62-73-as számon, Munkácsi Gábornál lehet.



Vélemények a kurzusról és az Avatar® -ról:

„A legnagyobb élmény az az erő volt, amit a sok száz ember képviselt. Az Avatar átfogó, ugyanakkor hihetetlenül egyszerű gyakorlatai a legmélyebben rögzült kis játékaimat hozták elő. Nem csupán a felszínt kapargattam meg, végre megértettem, hogy mit miért teszek, és hogy igen, én teszem. Tehát bármikor abbahagyhatom. Most már tudom, hogy a sok elolvasott könyv után hogyan is csináljam: dönteni arról, hogy mit akarok elérni és megtapasztalni. Itt és most lenni. Kapcsolódni az emberekkel. És csodálatos volt mindezen annyi támogató emberrel együtt átmenni. Csodálatos, hogy bármikor, bárhol tudok kapcsolódni és dönteni. Tudatosan élni. Úgy, ahogy én akarok.” Varga A. (Budapest)

"A legnehezebb számomra az volt, hogy a sok olvasott, hallgatott gondolatból csak nagyon keveset sikerült integrálnom a hétköznapjaimba. Az Avatar olyan volt, mint egy hurrikán! Végigsöpört rajtam, és esélyem nem volt olyan embernek maradni, mint a tréning elején. Nemcsak, hogy más emberré váltam, hanem tudtam, mik akadályoztak eddig, hogyan tudom ezeket felismerni, félresöpörni. A leggyorsabb változási tréning, amit eddig láttam, ahol a változás irányáról és tempójáról én döntök, a mesterek csak támogatnak benne." Klausz A. (Budapest)


"Nekem hatalmas felismerés volt, hogy nem a tapasztalataim alakítják a hitemet, hanem a hiteim a tapasztalataimat. E tudás birtokában szemügyre vettem életem, és bizony számtalan bizonyítékát találtam ennek. A leglátványosabb talán ez: hittem abban, hogy nem kell látszódnia rajtam, hogy szültem. Bizony, senki meg nem mondja, hogy 4 gyermek édesanyja vagyok.:-)

Az Avatar hozzásegített ahhoz is, hogy felismerjem azokat a hiteimet is, amelyekkel úgy összenőttem, hogy nem vettem észre, hogy azon keresztül létezem. Idáig áldozatként éltem az életem, és nagyon felszabadító az a tudat, hogy nem másoktól függ az életem, hanem teljes mértékben én vagyok a felelős érte. Azóta boldogan vagyok önmagam :-)"
Firák Á. (Budapest)

„Csodálatos ajándék a gyermekeimnek. Valóban ajándékként élem meg, hogy újra kapcsolódhatok a fiammal, érezhetem őt. A kapcsolat, a bizalom és a tér, melyet képes vagyok teremteni, nekem is és neki segít, hogy a problémáinkat, pl a betegségét kezeljük. És, mint általános iskolai tanár, a mester kurzuson kapott eszközök, valóban egészen más tapasztalásokat teremtenek. A családi kapcsolataim és a munkám is megváltozott, valahogy... minden tágasabb és áramlóbb lett!. Köszönöm". M.O.


„Megtapasztaltam azt az érzést, hogy minden elérhető, semmi nem lehetetlen. A gyakorlatok rávezettek arra miként tudom formálni a tudatomon keresztül célkitűzéseimet, az emberekhez kötődő kapcsolatomat.”



Várunk szeretettel! :)



U.i.: Ha van az ismerőseid között, akinek szerinted segíthet ez az információ, kérlek, továbbítsd neki ezt a levelet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése