2013-03-05

04.06 | Aviva módszer-torna


Bemutatkozó videó: http://bit.ly/aviva_v02 

Hogy mennyire hatékony a módszer, íme egy beszámoló:
Kedves Margit!

Mivel kérted, hogy akinek a problémája rendeződni látszik az Aviva torna segítségével, az mindenképp jelezzen Neked, hát én ennek a kérésnek most örömmel teszek eleget :) 

Valamikor július végén voltam Nálad a 4 órás tanfolyamon, akkor én már 6 hónapja nem menstruáltam (IR). Utána elkezdtem otthon is az Avivát (igaz voltak hetek, hogy csak egyszer tudtam tornázni), de október 9.-én 2,5 hónap Avivázás után, minden különösebb előjel nélkül megjött a mensim. Ami pedig a legjobb hír, hogy azóta (nagyjából) rendszeresen, úgy 30-34 naponta menstruálok. Azt hiszem még ezen is lehet majd csiszolni, de szerintem már az is hatalmas eredmény, hogy egyáltalán havonta ciklusaim vannak.

A hormon eredményeim természetesen azonnal javultak, a magas tesztoszteronom csökkent olyan szintre, amin talán még sosem volt. Egészen hihetetlen érzés volt egyébként, amikor a 3. torna után az addig mélyen alvó petefészkeimben pezsgést, szurkálást éreztem. Igaz, attól fogva még 2 hónapot várnom kellett a mensire, de akkor, ott  tudtam, hogy elindult valami pozitív változás, és ez adta az erőt a továbbiakhoz :)  Nagyon köszönöm Neked, hogy megtanítottad ezt a szuper módszert, amit azt hiszem életem végéig gyakorolni fogok :)) És nagyon sok sikert kívánok a további munkádhoz ! 
Üdv.: Orsi
További sikerekről itt olvashattok:
http://bit.ly/aviva_sikerek

Oktató: Dr. Pappné Boczor Margit | Honlapja
Tanfolyam díja: 8 000 Ft

Kérjük, hogy laza öltözetben gyertek és hozzatok magatokkal:
papírt,
- írószert,
- ivóvizet,
- ha van megszokott polifoamotok, akkor azt is, (de ha nincs, tudunk biztosítani),
- és ha megvan, akkor az Aviva könyv I. kötetét (ha nincs ez is megvásárolható lesz a tanfolyam során).

Jelentkezéseiteket várjuk elérhetőségeinken is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése