2010-01-01

Steiner Gergely asztrológus

Mosonmagyaróváron születtem, kiskoromtól – óvodás már itt voltam - Sopronban nevelkedtem. Édesapám tudásszomja, intellektusa mély nyomokat hagyott bennem. Érdeklődtem az égitestek iránt is, de akkor még nem volt mélyebb indíttatásom a csillagok világának megismerésére. A Széchenyi Gimnáziumba is jártam, majd kitanultam az asztalos szakmát is, utána elvégeztem a Faipari Technikumot. Szívből kötődtem első tanult szakmámhoz, de kevés sikerélményben volt részem. Nem úgy a sportban: körülbelül 12 évig versenyszerűen sportoltam (fociztam, kapusként és kézilabdáztam beállós voltam). Utóbbiban NB I-ben is közel „ültem a tűzhöz”, de nem éltek a lehetőséggel itt velem. Már 1987 őszétől a balatonfüredi szívkórházban dolgoztam, ott kerültem kapcsolatba az asztrológiával a Baktay Ervin Asztrológiai Intézet egyik hallgatóján keresztül. Annyira beleszerettem ebbe a tudományterületbe, hogy elvégeztem az asztrológiai intézeti főiskolát. Ott megtanultam, hogy az asztrológia hatezer éves múltra tekinthet vissza. Amit jelenleg is asztrológiának, csillagismeretnek neveznek, két részből áll: az asztronómia az égitestek mozgásaival és fizikai sajátosságaival foglalkozik, az asztrológia az emberek földi életére gyakorolt hatását kutatja. Az asztrológia tapasztalati tudomány – mondhatom! Képessé teszi az asztrológust arra, hogy prognosztizáljon, de nem ez a lényeg. Szeretném elérni, hogy az asztrológia mindenki számára nyitott könyv legyen. Nem a misztikus, hanem a mindennapi, közérthető oldala érdekes számomra, a mindennapokban alkalmazható. Ha ismerjük a horoszkópunkat, akkor könnyebben állhatunk ellen az ártó hatásoknak, elébe mehetünk a segítő erőknek, kihasználhatjuk a kedvező aspektusokat. Az asztrológus is ember és tévedhet, de a születési horoszkóp nem, az egyszeri és megismételhetetlen! Ennyit rólam és magáról az asztrológiáról és benne az én szerepvállalásomról!

Elérhetőségeim:
Mobil: +36 30 /939-1338 
E-mail: s.gergely(kukac)t-email.hu 
Honlap: http://www.steinergergely.eoldal.hu
Skype: steiner.gergely

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése